Wszystkie oferowane towary są fabrycznie nowe i objęte gwarancją producenta.
Okres gwarancji zależy od ustaleń danego producenta. Do większości produktów dołączona jest karta gwarancyjna, choć niektóre firmy rozpatrują roszczenia gwarancyjne wyłącznie na podstawie dowodu zakupu.
Naprawy gwarancyjne są realizowane przez autoryzowane serwisy na terenie Polski lub przez centralne serwisy gwarancyjne. Adresy tych placówek znajdują się na karcie gwarancyjnej lub na stronie internetowej producenta.
Szczegółowe warunki gwarancji oraz procedury reklamacyjne są zazwyczaj zawarte w karcie gwarancyjnej lub dostępne na stronie internetowej producenta.
Standardowy okres ochrony gwarancyjnej: przy zakupie konsumenckim to 24 miesiące, przy zakupie firmowym 12 miesięcy. Często istnieje możliwość przedłużenia gwarancji, pod warunkiem rejestracji produktu na stronie internetowej producenta lub importera, a także przeprowadzania corocznych, odpłatnych przeglądów w autoryzowanym serwisie.
Niniejsze warunki nie zmieniają ani nie ograniczają praw wynikających z przepisów Kodeksu Cywilnego, w tym dotyczących gwarancji, rękojmi oraz zgodności towaru z umową.