BC5022H-RS
BC 5022 H-RS
BC 5022H-RS
BC5022 H-RS
Kosa podkaszarka wykaszarka spalinowa Maruyama
nie przegap okazji
zapytaj o kod rabatowy firma@narzedzia-koluszki.pl lub 502651007
SPECYFIKACJA:
- Waga netto: 8,1kg
- Silnik: dwusuwowy Maruyama CE500
- Pojemność skokowa silnika: 50,1 cm3
- Moc maksymalna: 3,1KM
- Pojemność zbiornika paliwa: 1000 ml
- Rozrusznik: Revers Start - akumulacyjny
- Głowica: M-Twist 5 z gwintem wewnętrznym 10x1,25mm
- Tarcza: stalowa 3-zęby o średnicy 255 mm
- Pas nośny podwójny naramienny
- Zestaw podstawowych kluczy na wyposażeniu
- Uchwyt typu rowerowego z szybką regulacją
OPIS PRODUKTU:
- Urządzenie wyprodukowane z myślą o zawodowym wykorzystaniu
- Lekka i wydajna kosa do użytku profesjonalnego, zaprojektowana od podstaw w celu uzyskania wysokiej precyzji koszenia i najlepszego stosunku mocy do wagi
- Wyprodukowana z najlepszych materiałów w japońskich fabrykach
- Silniki o wysokiej kulturze pracy z niskimi wibracjami, zainstalowany specjalny rodzaj rozrusznika pewny, łatwy i szybki start urządzenia
- Silnik wykonany w technologii H.E.R.E przyczynia się do niskiej emisji spalin, zwiększonej mocy i niskiej konsumpcji paliwa w porównaniu z tradycyjnymi rozwiązaniami
- Zainstalowany rozrusznik REVERSE START - akumulacyjny powoduje rozruch silnika przy minimalnym wysiłku operatora
- Urządzenie przeznaczone dla osób i właścicieli firm, które cenią sobie wysoką jakość wykonania i komfort pracy w ogrodach, działkach, na nieużytkach, w sadach, parka, lasach oraz na terenach użyteczności publicznej
ZALETY KOSY SPALINOWEJ:
- Wysoka jakość wykonania podkaszarki
- Zastosowany wydajny i energetyczny silnik spalinowy w technologii H.E.R.E
- Wysoka kultura pracy i niskie wibracje
- Prosta konstrukcja bez zbędnych elementów
- Trwałe i solidne przekładnie kątowe
- Mocne wały przeniesienia napędu
- Japońska technologia wytwarzania
- Możliwość z skorzystania wydłużonego okresu gwarancji
- Długa żywotność podzespołów
- Wysoki stopień dopracowania w każdym detalu
ROZWIĄZANIA TECHNOLOGICZNE:
- Kuty wał korbowy poddany mosiądzowaniu
- Cylinder pokryty warstwą polerowanego chromu
- Tłumik wykonany ze stali nierdzewnej
- Specjalne użebrowanie cylindra zwiększa oddawanie ciepła
- Rozrusznik kumulujący energię oddawaną przy rozruchu
- Wał napędowy podpierany tulejami z brązu
- Polerowany wał wykonany ze stali uspokojonej
- Zębatki przekładni podparte czteroma łożyskami
- Gwintowe połączenie wału z bębnem sprzęgła
- Obudowa sprzęgła wykonana z aluminium odlewanego ciśnieniowo
- Dwuzakresowy system anty wibracyjny
- Grube okładziny sprzęgła
- Technologia recyrkulacji spalin